Friday, March 28, 2008

Happy Birthday to me!

Jeg fikk blomster på jobben idag. Er de ikke fine?


Og så kom strikkepinnene mine. Julaften og bursdag på én gang.

De virker akkurat så fine som alle sier. Jeg bestilte settet i metall, og strømpepinner i tre, og så tok jeg med noen få utskiftbare trepinner til rundpinnene. Gleder meg til å ta dem i bruk!

Ruth hadde til og med sendt litt ekstra garn. Socks that rock, det har jeg hatt lyst på lenge, men portoen de tar er jo helt hinsides.


Spørsmålet er om dette ikke er altfor fint til å strikke sokker av. Vi får se.

With a little help from a friend, I got my Knitpicks needles today, on my birthday. And sock yarn too, though this may just be too nice to use for socks. Thank you Ruth, I love it!


3 comments:

Anonymous said...

Dette var en flott gave altså og gratulere så mye med dagen.jeg tror de strikkepinnene er knallgode og strikke med da.Du får kose deg med pinner og garn.Blomsten er bare nydeelig tror det er en Orkide vist jeg ikke tar feil

Ruth said...

I'm so glad!! Happy birthday!

Pinneguri said...

Gratulerer med dagen (selv om jeg er litt usikker ...?). Jeg skal ønske meg dem jeg også :)
Nydelig garn du fikk i hvert fall *misunnelig*