Saturday, March 3, 2007

Swallowtail sjal

Jeg strikker på Swallowtail for tiden. Strikker og strikker. For jeg hadde lyst på et stort sjal, i lett kasjmirgarn til kjølige sommerkvelder. Så nå er jeg ferdig med mønsterrapport 23, og håper 24 blir den siste.

Resultatet ser foreløbig akkurat like ille ut som alle sånne mønstre før blokking.

Garnet er 4Ply kasjmirgarn fra Colourmart. En nettbutikk jeg anbefaler på det varmeste.

I'm knitting Swallowtail. It was fun for the first 15 pattern repeats. Now I'm on the 23rd, and it's not fun anymore. Hopefully 24 will be enough for the large shawl that I want.

2 comments:

Anonymous said...

Og da fant jeg ut hva slags garn du hadde brukt ;) Litt kjapp her...

Anonymous said...

Har lett og lett etter den oppskriften på det sjalet der! Mener jeg fikk bestilt lace lake og Flower basket, men swallotail war bare helt umulig å finne! Noen tips om hvor jeg kan finne det? I så fall; send til ida-kuosmanen@hotmail.com og jeg vil bli meget meget glad! Tusen takk for inspirasjon! :)