Tuesday, March 20, 2007

Neimen se - sokker!

Min Kjære er høy. Det liker jeg, siden jeg er høy selv. Men jeg liker det ikke når jeg skal strikke noe til ham.

Tigersokker i størrelse 47:

Garn: Opal Tiger 6-tråds

Mønster: Raggsokk fra Rauma-hefte

Jeg lot meg overtale, for han ville så gjerne ha et par hjemmestrikkede sokker. Det var egentlig ganske gøy med sånt garn, selv om størrelsen gjorde at stripene ble helt forskjellige fra bildet på banderolen. Det var faktisk så gøy at jeg er igang med et par larve-sokker til meg selv.

Knitting socks is actually quite fun with this yarn, although the huge size of the socks made the stripes look different from other socks I've seen in this colourway.

2 comments:

Anonymous said...

Størrelse 47. Skjønner godt at det tar laaaang tid å strikke sokker til han da ja. Tror nok han ble kjempeglad når de var ferdige.
Flott blogg :)

Anonymous said...

Først og fremst, gratulerer med ny blogg! Flotte tigersokker, har strikket slike selv, og de er gode og varme :-)
Så mye fint du har i bloggen din, sjalet var helt nydelig!