Thursday, March 4, 2010

Det nærmer seg ferdig

Jeg har holdt på med en jakke en god stund (siden januar). Mye glattstrikking, og den var fast følgesvenn på toget lenge. Men i går felte jeg endelig av den siste ermemasken, og jeg satt oppe litt ekstra lenge for at den skulle bli ferdig i vaskemaskinen. Mariann rådet meg nemlig til å vaske den før jeg sydde sømmen foran for klipping og knappestolpe. Ja, og så skal jeg plukke opp til knappestolpen før jeg klipper. Det blir senere i kveld.

Men da jeg kom hjem fra jobb i dag måtte jeg opp på badet med en gang og prøve den. Og den er perfekt! Nå gjelder det bare å orke oppløpssiden.



I'm making a Wollmeise cardigan, and here it is before steeking the front.

3 comments:

Himmelblå said...

Ser veldig lovende ut. Gleder meg til å se den helt ferdig!

Mariann said...

Vakker Allium

Mari said...

Skjønner godt du er fornøyd, denne ble rett og slett nydelig!