Wednesday, January 6, 2010

Huttetu, det er kaldt!

Jeg har vært ute i sneen og fotografert strikkeplagg, og jeg er iskald på hendene fortsatt.

Man må ha vanter:


Knotty Gloves i Wollmeise 80/20, farge Neptun.

De passer til skjerfet og en lue jeg strikket i fjor.

Så kaldt var det i dag:

Ellers har jeg startet et prosjekt i flerfarget Wollmeise. Flerfarget garn er jo så nydelig i hespen, men ikke alltid like pent når man strikker av det. Men jeg tror dette kan bli bra:


Det skal altså bli en enkel, top-down v-genser. Muligens strikker jeg ensfargede vrangborder.

It's cold here now, and we're having a flat American guest from woolyheaded.

7 comments:

Hanne said...

Så fine strikkerier. De hanskene var rå lekre :D

Mariann said...

Så kaldt er det heldigvis ikke her - nesten så jeg misunner deg det

Moan said...

Åh! Nydelige hansker!

Rigmor said...

å så fine hansker, i en så fin blå farge!!!! De trengtes nok i dag, brrr...
ha en flott uke viedere!

Ugla said...

Hanskene var nydelige!
Hvor varme er de å ha på? Jeg synes garnet kjennes litt kaldt ut, selv om det er ull. Nå har jeg ikke strikket sokker i WM så jeg har jo ikke prøvd det ennå :-)

Ruth said...

I recognize those glasses! :) It sounds like Flat Young'un had a wonderful time.

Beautiful gloves, BTW ....

Anita Cecilie said...

De vantene var kjempe flotte.