Wednesday, May 27, 2009

Skjerf i mai?

Ja, jeg bare måtte. For jeg fikk tak i Skinnjakken. Den jeg har lett etter lenge. Billig var den også, og den passet faktisk ikke så verst (det er et evig problem - passer det oppe, er det for stort lenger ned). Men halsen var litt åpen. Og fargen passet perfekt til garnet jeg hadde kjøpt inn med dette prosjektet i tankene:

Jeg tror dette er det deiligste garnet jeg noen gang har strikket av. Manos Silk Blend, mykt garn, vakre farger, lett å få jevnt. Jeg er bare spent på hvor mye det tåler. Har veldig lyst til å strikke en genser.

Oppskriften er Just Enough Ruffles. Jeg la opp 220 masker istedenfor 200, var bekymret underveis både for om det ble stort nok, og for om jeg skulle få nok garn, men det er stort nok i massevis, og jeg har 16 gram garn igjen.

My new leather jacket required a new scarf. Just Enough Ruffles, in Manos Silk Blend.

4 comments:

Kristin Helene said...

Knallstilig jakke og tøft skjerf! En god match :)

Ha en fin dag!

Hege said...

Knallstilig skjerf!
Digget fargene på det :)

charlotte said...

For noen nydelig farger, og passser perfekt til jakka! Ha en fin dag!

sissel said...

herlig sjerf. har det garnet i butikken min, takk for idè. Stili jakka også forresten