Sunday, May 24, 2009

Kabelforviklingar

Her har det vært stille en stund. Ikke fordi jeg ikke strikker, men fordi jeg hadde besøk av eldstemann noen dager. Og som unge menn flest, er han eier av en uhorvelig mengde kabler. Da han pakket og dro, pakket han med seg USB-kabelen til kameraet mitt sammen med de andre.

I dag kom den tilbake, og jeg fikk lagt inn bilder av min nye sommerjakke:



Whisper Cardigan fra vårnummeret til Interweave Knits, strikket i kasjmirgarn fra Colourmart. Lett, myk og passe varm til sommerbruk, jeg tenker kjølige kvelder og kontor med klimaanlegg.

Det blir spennende å se hvor mye den blir brukt, og hvor mye den tåler, men jeg har allerede nøstet opp garn for å strikke Hannah Fettigs neste, Featherweight.

My Whisper Cardigan i cashmere is finished, I hope to get a lot of wear out of it this summer.

No comments: