Saturday, July 14, 2007

Fin genser, dårlig fotograf

Vi er ferdige med første ferietur. To og en halv uke i Spania, og perfekt timing med tanke på regnværet som har vært her hjemme. Det eneste problemet var hagejungelen som møtte meg da jeg kom hjem...

Denne genseren var ferdig strikket før jeg dro, men ikke vasket. Jeg er superfornøyd med den. Den passer perfekt til meg, er lang nok og går ut og inn på de riktige stedene. Synd at det vises så dårlig på bildet. Og note to self: Ikke hvit bh under.



Muligens er dette bildet litt bedre:



Oppskriften er Shapely tank top av Joan McGowan-Michael, med ermer og litt endret i nakken. Jeg strikket også en blanding av to størrelser, siden ryggen og skuldrene mine er betydelig bredere enn hoftene. Super oppskrift, den vil bli brukt igjen. Garnet er silkegarn fra Colourmart.

We've returned from vacation in Spain. Before we left I finished my Shapely tank top, with sleeves, in silk from Colourmart. I just love the way it turned out, it really fits me, although that doesn't show too well on the photo. I'll definitely be using this pattern again. And I definitely won't be wearing a white bra with it again.

No comments: