Tuesday, July 17, 2007

Aldri så galt at det ikke er godt for noe

Det har visst regnet mye i det siste. Heldigvis har jeg ikke merket så altfor mye til det, siden vi har vært i Spania på ferie, men her er noe av resultatet i hagen min:




Utrolig at det kan skje så mye på få uker. Men vi trenger vel litt varme for å modne tomatene også?

Vanligvis strikker jeg lite om sommeren, for jeg blir så svett på hendene. Men i år har jeg jammen klart å strikke et par kasjmir-sokker:


De skal bli bursdagspresang til faren min, som alltid er så kald på føttene.

Oppskriften er Blueberry Waffle, og garnet er fra Colourmart. Jeg har strikket inn en nylontråd også, for å forsterke sokkene litt.

Ja, og så var det litt skryt (utskrift fra eksamensprotokollen) :

Per 17-JUL-2007 har følgende sensur kommet inn for Vår 2007
Eksamen Navn Karakter
BØK23021 Operativ økonomistyring A
BØK98051 Årsregnskap og skatt A
JUR98081 Skatterett A
SØK24001 Anvendt mikroøkonomi A
SØK93541 Mikroøkonomi A

...og jeg som klagde til alle som ville høre over hvor elendig det gikk...

It's been raining a lot here lately, and it shows in my garden. It also shows in my knitting. I don't usually knit much during summer, and certainly not wool, but this year I've made cashmere socks for my father.

2 comments:

Tina Mølgaard Andersen said...

Tusind tak for det link du gav mig, det vil jeg kigge nærmere på og lave en strikkeprøve.

Anonymous said...

Næh, så dritbra resultater rett og slett! Sitter her og blar i blogger som en belønning for at jeg nettopp leverte en hjemmeeksamen, og misunner deg :P

Mye fint du har laget også forresten :)

http://fragaria.wordpress.com/