Thursday, June 14, 2007

Endelig tid til litt perler igjen

Problemet med smykkelaging er at det trengs så mye utstyr som må finnes frem. Men nå som jeg er ferdig med eksamen kan det stå fremme på arbeidsbordet mitt uten å være i veien for bøkene.

Dette har jeg hatt "i hodet" lenge, og endelig fikk jeg gjort det ferdig. Treperler, imitert turkis, rav og perlemor.

Så hadde jeg lyst til å forsøke denne typen, som ser ut til å være populær akkurat nå:





I've finally been able to make some jewellery, since I've finished my exams and got my workplace back.

4 comments:

Anonymous said...

Kjempeflotte smykker, alle sammen!

Anonymous said...

Likte smykkene dine kjempegodt!
Velkommen til å se mine i bloggen min!

Margrethe said...

Så flotte smykker du lager! Det nederste var kjempeflott - enkelt og stilrent! God helg :)

Brit-Elin said...

Det er jo en god stund siden du lagde disse smykkene, og trodde at jeg hadde lagt igjen en kommentar på dette innlegget, men d hadde jeg ikke :p smykkene der er LEKRE!! :-D